Ahlers Belgium, Customer Experience & Sustainability Officer

Eefje Morren, 25 j

Wat maakt jouw project succesvol? Voor Eefje Morren is dat een tevreden klant en een goed geordende én steeds geoptimaliseerde logistiek. Als Customer Experience & Sustainability Officer is zij verantwoordelijk om het werk zo vlot en duurzaam te laten verlopen. 

De rol van een Sustainability Officer wordt alsmaar belangrijker. Hij/Zij is dé persoon om een studie te maken van de ecologische voetafdruk, het personeel, de prestaties en andere zaken die een rol spelen in hoe het bedrijf presteert. Vervolgens is het zijn/haar taak om hiermee verder aan de slag te gaan om het reilen en zeilen van het bedrijf te blijven optimaliseren. Daarbij staat Eefje Morren ook in als Customer Experience Officer om, binnen het hele traject, erop toe te zien dat de klant ten alle tijden tevreden is en de beste oplossingen aangeboden krijgt. 

Over Ahlers Belgium 

Lokaal en internationaal staat Ahlers Belgium klaar om het leveringsnetwerk van haar klanten slimmer en beter te doen werken. Dat doen ze door zelf continu te verbeteren op basis van de lokale benodigdheden en vragen van hun klanten. Met 800 teamleden in 15 verschillende landen gaan ze steeds op zoek naar de beste oplossingen, voor zowel scheepvaart als de vermindering van CO2-uitstoot. 

Benieuwd naar wat de haven voor jou in petto heeft? Ontdek het hier!